Stručna tribina "Sistem daljinskog grejanja - izazovi savremenog potrošačkog društva"

Organizacijа potrošаčа Krаgujevаc, članica Nacionalne organizacije potrošača Srbije, organizovala je stručnu tribinu posvećenu sistemu daljinskog grejanja. Uz učešće više od 40 značajnih aktera učinjeni su važni koraci ka razumevanju prava potrošača na raskid ugovora, ali i svih specifičnosti koje se tiču grejanja u stambenim zgradama.

Obeležen svetski dan prava potrošača

Državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, Vesna Kovač je povodom Svetskog dana potrošača, organizovanom u tržnom centru „Delta city“, istakla da je svest građana Srbije o potrošačkim pravima mnogo razvijenija nego pre pet godina, kao i da je dostigniti nivo zaštite potrošača u praksi blizu evropskih standarda.

Image 02

Upravljanje - kontrolisanje i održavanje dečjih igrališta

Udruženje pejzažnih arhitekata Srbije u želji da zainteresuje stručnu javnost i podigne nivo edukacije i svesti o principima i trendovima igre dece, organizovalo je II Međunarodni stručni skup – "Igra u otvorenom prostoru".

Image 01

Tokom 2018. godine Sаvetovаlište primilo i obradilo više od 3.000 prigovora potrošača

Tokom 2018. godine Savetovalište za potrošače je ukupno primilo i postupalo po 3.161 pojedinačnih prigovora potrošača iz regiona Šumadije i Zapadne Srbije. Ubedljivo najveći broj potrošača je iz Kragujevca - čak 1.411, što čini čak 40% od ukupnog broja.

Image 02

Dobra poslovna praksa u Srbiji

Ponedeljak, 03.02.2020.

U Srbiji je godinama unazad najviše reklamacija na obuću, a statistika je pokazala da se više od polovine primedbi ne reši u korist potrošača. U većini slučajeva i kada je očigledno da bi reklamaciju zbog nekvalitetne obuće trgovci morali da uvaže, slede mukotrpne procedure utvrđivanja ko je kriv, kako je obuća nošena, a onda i slanje u takozvane akreditovane laboratorije da one daju svoj sud. Iskustvo čitateljke „Politikinog” „Potrošača”, međutim, pokazuje da na našem tržištu ima i svetlijih primera i da pravila koja idu u korist kupaca stižu i ovde sa stranim trgovinskim lancima

 

Nastavak

Trećina trgovaca ne zna šta prodaje

Sreda, 29.01.2020.

Usluga koju u trgovinama dobijaju potrošači u Srbiji je na gotovo dvostruko nižem nivou nego na Zapadu, pokazuje najnovije istraživanje kompanije „Intelidžens”. Kvalitet usluge u prodavnicama robe široke potrošnje, koji je praćen metodom „tajne kupovine” bio je krajem decembra 2019. na nivou 52 odsto, dok je evropski standard 81 procenat. Prema saopštenju kompanije o rezultatima istraživanja, oko 30 odsto svih prodavaca, kako se ističe, uopšte ne poznaje karakteristike proizvoda koje prodaju i teško se snalaze da pronađu informacije o njima.

 

Nastavak

Kazne trgovcima zbog deklaracija i neizdavanja računa

Ponedeljak, 13.01.2020.

Tokom novembra i decembra 2019. godine Tržišna inspekcija Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija obavila je 586 kontrola prometa mešovite robe.

Kontrolom su obuhvaćene prodavnice, minimarketi i supermarketi. Tržišna inspekcija je podnela 33 zahteva za pokretanje prekršajnog postupka sudu i 21 rešenje trgovcima..

 

Nastavak

Naše usluge

  • INFORMISANJE
  • SAVETOVANJE
  • POSREDOVANJE
  • ZASTUPANJE