Stručna tribina "Sistem daljinskog grejanja - izazovi savremenog potrošačkog društva"

Organizacijа potrošаčа Krаgujevаc, članica Nacionalne organizacije potrošača Srbije, organizovala je stručnu tribinu posvećenu sistemu daljinskog grejanja. Uz učešće više od 40 značajnih aktera učinjeni su važni koraci ka razumevanju prava potrošača na raskid ugovora, ali i svih specifičnosti koje se tiču grejanja u stambenim zgradama.

Obeležen svetski dan prava potrošača

Državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, Vesna Kovač je povodom Svetskog dana potrošača, organizovanom u tržnom centru „Delta city“, istakla da je svest građana Srbije o potrošačkim pravima mnogo razvijenija nego pre pet godina, kao i da je dostigniti nivo zaštite potrošača u praksi blizu evropskih standarda.

Image 02

Upravljanje - kontrolisanje i održavanje dečjih igrališta

Udruženje pejzažnih arhitekata Srbije u želji da zainteresuje stručnu javnost i podigne nivo edukacije i svesti o principima i trendovima igre dece, organizovalo je II Međunarodni stručni skup – "Igra u otvorenom prostoru".

Image 01

Tokom 2018. godine Sаvetovаlište primilo i obradilo više od 3.000 prigovora potrošača

Tokom 2018. godine Savetovalište za potrošače je ukupno primilo i postupalo po 3.161 pojedinačnih prigovora potrošača iz regiona Šumadije i Zapadne Srbije. Ubedljivo najveći broj potrošača je iz Kragujevca - čak 1.411, što čini čak 40% od ukupnog broja.

Image 02

EK potvrdila pravo putnika na povraćaj novca

Ponedeljak, 18.05.2020.

U ovoj krizi je važno sačuvati poverenje putnika, a oporavak turizma ne može se očekivati bez njihove sigurnosti u prava koja im garantuje Evropska unija, izjavila je Biljana Borzan iz Odeljenja za zaštitu potrošača EU. Ona je, kako kaže, zadovoljna najnovijom odlukom Evropske komisije da zaštiti putnike i njihova prava i obezbedi im povraćaj novca za putovanja koja su otkazana tokom pandemije virusa korona.

 

Nastavak

Zabrana isprobavanja garderobe u radnjama

Subota, 16.05.2020.

Nakon ukidanja vanrednog stanja zbog pandemije korona virusa, popuštanja mera i otvaranja velikih tržnih centara nameće se pitanje ko i na koji način štiti potrošače u Srbiji. I dok se u nekim prodavnicama garderoba najnormalnije kupuje, u pojedinim radnjama zabranjen je pristup kabinama za isprobavanje odeće, a kupci modele kupuju “na neviđeno”, odnosno bez prethodne probe, ali im je dozvoljeno da istu vrate ukoliko im ne odgovara.

 

Nastavak

Putnici imaju pravo na povraćaj novca za otkazane aranžmane

Sreda, 13.05.2020.

Mnogi turistički aranžmani zbog pandemije korona virusa otkazani su. Na samom početku epidemije, pojedini putnici uspeli su da povrate svoj novac, dok je velikoj većini putnika novac ostao “zarobljen”.

 

Nastavak

 

Naše usluge

  • INFORMISANJE
  • SAVETOVANJE
  • POSREDOVANJE
  • ZASTUPANJE