„Potrošači znaju kome da se obrate za pomoć u rešavanju problema, a sa druge strane, sve više se primećuje spremnost trgovaca da u što kraćem roku reše reklamaciju potrošača jer time stiču veću lojalnost“, kazala je Kovač. Takođe je istakla da je u 2017. godini evidentirano oko 17.000 prigovora potrošača, koji se najviše odnose na obuću (21%) i mobilne telefone (12%).
Ističući značaj nevladinog sektora Kovač je rekla: „Nastojimo da pružimo podršku povećanju kadrovskih, materijalnih i tehničkih kapaciteta udruženja za zaštitu potrošača“, dodajući da je ove godine za podršku rada udruženjima opredeljeno 20.000.000,00 dinara, što je za trećinu više u odnosu na prethodnu godinu.
Tokom ovog događaja, koje je Ministarstvo organizovalo uz podršku eksperata sa Tvining projekta IPA 2013 „Dalji razvoj zaštite potrošača u Srbiji“, potrošači su se informisali o njihovim osnovnim potrošačkim pravima i mehanizmima za njihovo ostvarivanje.
Sajmu je prisustvovalo 30 predstavnika Ministarstva (Sektora za zaštitu potrošača, Sektora tržišne inspekcije, Sektora turističke inspekcije) koji su odgovorima na sva postavljena pitanja omogućili svim zainteresovanim potrošačima i trgovcima da razreše svoje dileme, kao i da podignu nivo znanja i obaveštenosti koji je neophodan za donošenje ekonomski racionalnih odluka prilikom kupovine. Sa građanima su razgovarali i predstavnici udruženja za zaštitu potrošača kojima se potrošači najpre obraćaju kada ne uspeju da problem reše u direktnom konktaktu sa trgovcem. Ovom prilikom su građanima podeljene informativne brošure Upoznaj svoja prava, a u kojima su na lak i jednostavan način objašnjena najvažnija potrošačka prava kao i rokovi u kojima se mogu ostvarivati.