Stručna tribina posvećena kvalitetu obuće održana povodom svetskog Dаna prava potrošаčа

Organizacijа potrošаčа Krаgujevаc, članica Nacionalne organizacije potrošača Srbije, organizovala je stručnu tribinu na temu "Dizaj i/ili kvalitet". Uz učešće brojnih i vrlo značajnih aktera učinjeni su važni koraci ka razumevanju velikog broja reklamacija potrošača na obuću, najviše patike, što potvrđuje i zvanična statistika.

Obeležen svetski dan prava potrošača

Državni sekretar u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, Vesna Kovač je povodom Svetskog dana potrošača, organizovanom u tržnom centru „Delta city“, istakla da je svest građana Srbije o potrošačkim pravima mnogo razvijenija nego pre pet godina, kao i da je dostigniti nivo zaštite potrošača u praksi blizu evropskih standarda.

Image 02

Upravljanje - kontrolisanje i održavanje dečjih igrališta

Udruženje pejzažnih arhitekata Srbije u želji da zainteresuje stručnu javnost i podigne nivo edukacije i svesti o principima i trendovima igre dece, organizovalo je II Međunarodni stručni skup – "Igra u otvorenom prostoru".

Image 01

Tokom 2017. godine Sаvetovаlište primilo i obradilo gotovo 3.000 prigovora potrošača

Tokom 2017. godine Savetovalište za potrošače je ukupno primilo i postupalo po 2.986 pojedinačnih prigovora potrošača iz regiona Šumadije i Zapadne Srbije. Ubedljivo najveći broj potrošača je iz Kragujevca, čak 1.180, odnosno oko 100 mesečno, što čini čak 40% od ukupnog broja.

Image 02

Na ovom događaju, organizovanom od strane članice NOPS-a, Organizacije potrošača Kragujevca, učešće su uzeli predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Tvininig projekta IPA 2013 „Dalji razvoj zaštite potrošača u Srbiji", Akreditacionog tela Srbije, Instituta za standardizaciju Srbije, akreditovanih laboratorija, predstavnici vodećih trgovaca obućom (posebno sportskom) i predstavnici organizacija potrošača.

Osnovni cilj tribine bio je da se u pogledu obuće, a na koju se pojedinačno odnosi najveći broj prigovora (više od 20%), utvrde i analiziraju uzroci najčešćih reklamacija, kako bi sve zainteresovane strane bile u mogućnosti da u narednom periodu preduzmu sve korake neophodne za poboljšanje trenutnog stanja u ovoj oblasti. Agenda